2020. június 19., péntek

Újabb 5 sorozat ajánló

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az elmúlt hónapokban számomra a sorozatok nyújtották a menedéket. Valahányszor úgy éreztem, hogy menekülnöm kell az agyamat szétfeszítő gondolatok elől, egyből hozzájuk nyúltam. Úgyhogy ebben a pár hónapban jópár sorozatot sikerült végignéznem, vagy legalábbis nagy haladást tettem némelyikkel, ezért most egy újabb ajánlóval érkeztem hozzátok.

Csernobil

Megjelenési idő: 2019
Címkék: minisorozat, dráma, igaz történet
Csernobil (Chernobyl) sorozat
2019 legnagyobb durranását nyilvánvalóan én sem hagyhattam ki, nagyon hamar végig néztem a mindössze 6 részből álló minisorozatot. Egyrészről szeretem a történelmi témákat feldolgozó műveket, másrészt annyi jót hallottam róla, hogy nem lehetett nem megnézni.
Ha ti még esetleg nem vettétek rá magatokat, hogy elkezdjétek, akkor őszintén ajánlom, amennyiben ti is szeretitek a valós eseményekre épülő sorozatokat, esetleg érdekel titeket, hogy mi is történt nem is olyan régen Csernobilban.

Vaják

Megjelenési év: 2019
Címkék: fantasy, kaland
Vaják (The Witcher) sorozat
Azt hiszem, ez is egy olyan darab, amit nem nagyon kell bemutatnom, hiszen mikor megjelent, végigsöpört a világon. Valószínűleg nem néztem volna bele, ha nincs a volt barátom, de hála neki, ennek is adtam egy esélyt, sőt, azóta a könyvsorozatnak is nekiálltam.
Ajánlom azoknak, akik szerették a könyveket, akik szerették a videójátékot, vagy imádják Henry Cavillt. Ha pedig ezek közül egyik sem, de szeretitek a fantasy sorozatokat, tele fordulatokkal, akkor ez nektek való.

Időutazók

Megjelenési év: 2016
Címkék: dráma, kaland, scifi
Időutazók (Timeless) sorozat
Bár ez nem egy mai darab, sőt, nem is hinném hogy olyan sokan ismerik, én mégis bátran ajánlom megtekinteni. Nem egy hosszú műsorról beszélünk, mindössze 2 évada van, azonban annál izgalmasabb a cselekménye. Három főszereplőnk van, akik részt vesznek egy kutatáson, és egy gép segítségével utazhatnak az időben. Mindig valami fontosabb történelmi eseményhez ugranak vissza, miközben szembe kell nézniük az ellenséggel, aki rosszra akarja használni a műszert, és meg kell akadályozniuk, hogy a múlt felülírásával a jelent is megváltoztassa.

13 okom volt

Megjelenési év: 2017
Címkék: dráma, ifjúsági, adaptáció
13 okom volt (13 Reasons Why) sorozat
A könyvet már vagy millió éve tervezem, hogy elolvasom, de még egyszer sem jutottam el odáig, azonban a sorozatot egy barátnőmmel karöltve megnéztem. Vagyis, hogy pontos legyek, csak az első évadot, a többi számomra nem is létezik, de a lényeget láttuk.
A történet megrendítő és gyomorforgató, rettentően szomorú és dühitő. Bár nem hiszem, hogy ezt is különösebben be kellene mutatnom, de elmondom, hogy a főszereplőnk Hannah, aki a történet elején öngyilkos lesz, és egy hangfelvétel segítségével juttatja el az öngyilkosságához vezető okokat a "gyilkosaihoz." Hogy a tinik megfizetnek e azért, amit tesznek, vagy nem is realizálják, milyen hatása lehet mindennek, amit tesznek? Az a sorozatból kiderül.

Shadowhunters

Megjelenési év: 2016
Címkék: fantasy, dráma, adaptáció
Shadowhunters - A végzet ereklyéi  (Shadowhunters) sorozat
Ismételten egy könyvadaptáció, amit szerintem nem nagyon kell bemutatnom, de azért persze megteszem. Miután  a film megbukott, úgy döntöttek, hogy Cassandra Clare művéből egy több részes sorozatot forgatnak, teljesen új szereplőgárdával. Ami szerintem remek döntés volt! Én legalábbis jobban kedvelem a sorozatbeli színészeket.
A történetben félig angyali, félig démoni, vagy teljes egészében démoni lények szerepelnek, ellenük harcolnak az árnyvadászok, akiknél egy nap megjelenik Clary, akiről kiderül, hogy sokkal fontosabb személy, mint egy egyszerű árnyvadász.

Úgy tűnik, sikerült most kicsivel népszerűbb műsorokat összeszednem, mint legutóbb, de ki tudja, hátha akad köztetek olyan, aki valamelyiket még nem látta, és ez után kedvet kap hozzá. Akkor már nem volt felesleges megírni ezt a bejegyzést.
Nektek jelenleg mi a kedvenc műsorotok?
Kommentben nyugodtan válaszoljatok, lehet velem beszélgetni, és addig is, találkozunk legközelebb!
Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése