2020. május 26., kedd

Rövid könyvek - ajánló

Igaz, hogy a karantén alatt az embernek több ideje van olvasni, azonban nem feltétlenül nyúl az 500+ oldalas könyvekhez. A mai bejegyzésben 5 olyan művet hoztam nektek, amik hosszukat tekintve hamar kivégezhetőek, azonban ugyanúgy élvezhetőek, mint hosszabb társaik.

Mi van? - Poket zsebkönyvek
Erről a kötetről már írtam korábban egy ajánlót, szóval ha érdekel titeket, ide kattintva el is olvashatjátok a részletesebb véleményemet. Azonban hogy itt is írjak egy keveset róla, ez egy novellaválogatás, amelyekben ismert emberek történeitet olvashatjuk. Érdekes olvasmány, és a kiadásnak köszönhetően akár zsebre is vághatjátok. 

Megjelenés ideje: 2019
Kiadó: Sztalker Csoport
Ár: 1000 Ft


Simon Márton - Rókák esküvője
A kis listámból ki nem maradhatna egy verseskötet. Bár Marcitól inkább a Polaroidokat szokták emlegetni, nekem a legutóbbi kötete a kedvencem. A Rókák esküvője tele van izgalmasnál izgalmasabb versekkel, elvont képekkel és fogalmakkal, több témát is feldolgozva. A legjobb benne, hogy egy-egy költemény elolvasása után még ülhetsz fölötte egy ideig, hogy helyre rakd magadban a leírtakat.

Megjelenés ideje: 2018
Kiadó: Jelenkor
Ár: 1699 Ft


Genki Kawamura - Ha a macskák eltűnnének a világból
Erről a könyvről is írtam külön értékelést, szóval annak a linkjét is ide rakom, hogy el tudjátok olvasni. Ez a regény főleg egy filozófiai kérdést dolgoz fel: inkább meghalsz, vagy elvesztesz dolgokat, amik az életedet azzá tették, ami?

Megjelenés ideje: 2019
Kiadó: 21. Század Kiadó
Ár: 2990 Ft


Colleen Hoover, Tarryn Fisher - Soha de soha
Ez az egyik legérdekesebb ifjúsági regény, amit olvastam. A történetnek két főszereplője van, Silas és Charlie, akik egy párt alkotnak - vagyis alkottak, amíg megvoltak az emlékeik. Azonban egyszer csak arra eszmélnek, hogy fogalmuk sincs arról, hogy kik ők, és mi történik körülöttük. Nyomozni kezdenek, hogy kiderítsék, mi folyik velük, mi pedig három részen keresztül követhetjük a kalandjukat, ahogy felfedik az igazságot.

Megjelenés ideje: 2016
Kiadó: Könyvmolyképző
Ár: 2299 Ft


Antoine de Saint-Exupéry - A kis herceg
Ki nem maradhatna egy klasszikus a felsorolásból. Bár az iskolában kisgyerekekkel olvastatják ezt a művet, azonban szerintem sokkal inkább való a felnőtteknek. Én legalábbis 18 évesen értettem meg, miről szól, azóta pedig egyszerűen imádom. Ha tetszett kiskorodban, ha nem, érdemes még egy esélyt adni, és végre rájönni, micsoda mondanivalóval is rendelkezik.

Megjelenés ideje: 2017
Kiadó (az én példányom): Könyvmolyképző
Ár: 1699 Ft

Ennyi lenne ez a rövid ajánló, 5 rövidke könyvvel. Neked mi a kedvenc rövid olvasmányod? Kommentben várom az ajánlásokat!
Laura 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése